Bestuur van de Stichting Haagse Hopjes Transvaal

De werkgroep “Haagse Hopjes Transvaal” die sinds 1995 bestond, vanuit de toenmalige Bewonersorganisatie Transvaal, ging op 3 november 1997 over in Stichting Haagse Hopjes Transvaal.
Sindsdien hebben er enkele bestuurswisselingen plaatsgevonden.

Het bestuur van de Stichting Haagse Hopjes Transvaal heeft sinds begin 2019 de volgende samenstelling:
  • Joke van den Boomen, voorzitter
  • Grad Sissingh, penningmeester, financieel adviseur
  • Natascha Kok, secretaris
  • Henneke Vogels, 2de secretaris
  • Peggy van Lierop, bestuurslid

  • Verder wordt het bestuur ondersteund door:
  • Ed de Bruyn, fotografie, film en webmaster
  • Gijs van Buël
  • Cobie de Nie
  • Corrie Leenheer
  • Wim Chow

  • Het bestuur houdt zich voornamelijk bezig met de volgende taken:
  • Het openhouden van de Hopjes op de afgesproken tijden en in de zomervakantie.
  • Het op orde houden van de administratie en financiën.
  • Het behouden van vaste medewerkers, vrijwilligers en werven van nieuwe vrijwilligers.
  • Vergaderingen en regelmatig bij elkaar komen om activiteiten te bespreken, dit om deskundigheid van onze medewerkers en vaste vrijwilligers te vergroten.
  • Het behouden en vinden van nieuwe sponsors.
  • Overleg met gemeente en zakelijke relaties van de Stichting Haagse Hopjes Transvaal.
  • Het organiseren van de pleinfeesten en andere activiteiten van de Haagse Hopjes.
  • Onderhouden van de Hopjespleinen en containers.
  • Indien mogelijk ondersteunen bij burendag bij de buurthuizen in de buurt.
  • Het begeleiden en sturen van de STiP-banen.

  • Voor een gesprek met iemand uit het bestuur kunt u telefonisch een afspraak maken:
    mob. 06 – 307 21 668 of via de e-mail info@haagsehopjes.nl